Friday, 20 July 2007

AIYA..

22th of June 2007-FridayAku kini sedang menghadap komputer mak aku...wahaha..sonok2 baru balik dr penjara..sape x sonok kan?Aku penin duk asrama yg mmbosankan...dah 2 minggu berlalunye ari jadi aku..taun ni,mmg x best..tapi aku xkesah pun, sbb aku dah beso,x rase pape...tapi aku x leh lupe kejadian yg berlaku pd 10 Jun 2007 pada pukul 0014 pagi..1st time dlm sejarah woo.. t perlu distorykan di sini..kang org kate aku perasan..susah2...dah lame dah aku buat blog nih..tapi x de mase nk tulih2..bese ah,aku kan bisnes women yg berjaya...(kpala berjambul la..)beban2 aku pergi satu per satu..tapi ade pulak beban2 laen yg dtg..bergesel2 dgn aku..menyuruh aku menyelesaikan masalah 'diorg'.. KGT,folio seni, KST dah selesai..tapi kene wat esei la pulak..maleh betui..aku x kesah sgt yg tuh..dpt2 tau..trial bulan dpn..mati aku..sylabus taun ni pun blom abes..dah la pekse aku ari tu menyedihkan aku..nak kate aku x bljr,aku bljr peh..tapi nasib la...mule2 mmg aku sedih sgt2..mule2 1 ketas..lps satu persatu..sume x de yg membangakan aku...sbb mase mingu pekse tu..aku konfiden aku bole buat dan aku puas ati dgn pekse aku..x sangke lak..rase mcm nak putus ase je..x nak amek pekse je..tapi aku tabahkan hati...aku ckp kat diri."dugaan..makin dekat..makin byk dugaan-Nya,Dia sayang kau..Dia nak tgk sampai mane ko bole sabar..Dia nak uji keimanan kau kat Dia.."time tu la,aku rase sebak sgt2..Betapa sayang nye Dia kat aku..Dia x nak aku lalai dr Nya..Alhamdulillah..aku dpt terime..aku kene teruskan perjuangan..dah masok medan perang,x kan nak patah balik?Kalo mcm tu hukumnye berdosa la..kan?Lagipun,aku rase ni kifarah dosa yg aku dah buat sblm pekse tuh..buat jahat kat kwn sendiri..akibat..aku gak yg kene..aku mintak maap kat********...aku x kan buat lagi...ok ah..nak blk...

No comments: