Friday, 20 July 2007

Aku dilema peperiksaan

Bismillahirrahmanirrahim..dengan nama Allah,moga2 kita diberkati slalu...
waduh2..aku x tau brp byk kali aku tuleh mende..ade lagi 3-4 kali..tp aku delete sbb ade unsur2 pengumpatan yang tidak baik untuk kesihatan yg bole mgakibatkan jangkitan hati berlubang(ape la aku merepek ni?)..jadi, aku berharap la sgt yg kali ni berjaya..kakaka..
Aku di sini..opis mak aku, baru balek dr sekolah..wah!!tulung aku!!Isnin ni trial!!!aku takoooot!!!aku x penah rase takut macam ni..bergetar jiwa raga..menggigil2 pipi & turut serta bibir aku yg tebal ni..(hodoh bunyik nye)...aku arap,aku dpt buat dgn sebaik la..sbb kalo aku nak kuar dr sekolah nak p sekolah laen, diorg tgk trial..aku dongar2, at least 6 A..huhu...mmg la mcm sikit je..yela, kalo tanye bdk pandai bistari tu mesti jwb mcm ni,"Alah, 6 A je?Lebih pun aku bole buat ah.."aku yg mdgr ni bertambah bergetar, dah pulak mcm nak gempa bumi + tsunami.hehe..Alhamdulillah, aku x dilahirkan pandai & genius mcm kwn yg lain..yg x yah bace buku pun bole dapat markah jauh lagi tinggi dr aku yg bljar fulun2 ni..tapi x pe..mungkin sbb kalo aku pandai, nnt aku riak..berlagak..pandang rendah kat org laen..pas2 disbb kan tu, Allah amek balik nikmat tu..terus jd x pandai...kan?La, angguk je la..betul la ape aku ckp kan?Bese ah, kita kene poyo skali skala supaya dpt konfiden..hahaha..banyak la ko...Dan x mustahil org yg dipandang rendah ni boleh berjaya..(mcm aku la)sbb aku percaya.."PERCAYA DGN KUASA ALLAH, TIADA YG MUSTAHIL DGN KUASA-NYA"aceh wah..tapi bodoh la kalo just percaya tp x de usaha..wakaka...aku mintak maaf la kpd sape2 yg bace, ni semata2 utk mata aku bace je, bkn mata org laen..tapi x la aku haram kan..x de la pulak dosa..oklah, aku nak menyibuk kan diri mmbace buku...dan kpd yg sdg membace, doakan aku dpt buat dgn baik dan Allah merahmati dan berkati aku sepjg masa..insyaAllah..wallahualam, Assalamualaikum..[-_-"]

No comments: