Friday, 3 August 2007

59 days..wargh!!

3rd of JULY 2007-FRIDAY
"Mane la mak pegi nih?Mak, Etty dah ade kat opis mak ni..."
Aiya, mak x de..pegi merewang la nih...Kakaf baru anta aku kat opis mak..keta mak rosak..sedih aku yg mengetahuinye..ingatkan nak blik Tangkak nk jumpe Fais,tp keta mak dah rosak..nak buat cane?Dah sebulan lebih aku x jumpe bdk itam tu..last skali mase Ais kawin(mase besday aku tuh..)aku x la rindu dia..tapi mcm..pelik sbb x jumpe dia?Mcm kakaf ckp, "rase mcm dia pegi umah Ojie x balik2"bile la ko nak balik ni, Fis oi...
dah 2 minggu berlalunye TRIAL aku..so far so good..Alhamdulillah, aku bole buat..tp aku x puas ati sgt la..ntah knape..baru dpt 4 ketas..AH!!!2 B!!!Geog ngan Sejarah B!!!Dah la cikgu kate sape x dpt 80 keatas, kene round tangki merah sambil jln itik..x pun ketuk tampi 50 kali..abes tercabut kaki aku...aiya..another 59 days to go..adeih..bole x, skrg baru aku sedar..BM aku teruk..nak ckp aku pandai ENG, x jugak..stiap ari aku ckp BM..tp kenape teruk eh?Adeih, tolong la..penin..ape la aku merepek ni?aku pun x tau ape yg aku nak citer ni..kpale dah biul..bace buku byk sgt..kpale aku dah concentrated sgt..(bkn cocern la..)otak aku dah penuh tunggu nak meletup bulan Oktober ni..kebabooom..
Aku ni tgh nak upgrade kan blog ni..tp x tau..em..cane ah nak buat..dah la merepek, merapu, meraban..aku pun x tau..ok ah, aku rse cukup ah..x tau nak merepek ape lagi..wokeih, babai..

No comments: