Tuesday, 21 August 2007

Aku kegersangan

Aku kini berade di hostel Yah..bosan gle..baru skrg bole mengeluarkan idea2 bernas aku nih..adeih..aku ni mcm x sedar je pekse nak dekat..tu la pasal..aku risau tahap gaban..tapi x tau nak buat ape..bongek betul..tiba2 terpandang kat whiteboard yah..jadi falsafah kita pd hari ni...
"Percayalah pada janji2 Allah...jadi bersabarlah.."....
(tibe2 blank..aiya)
YAH!!!!!!!!!!!!!!nak tisu..jahat..dia pegi pakaikan gincu kat aku..x suke..dahla bibir aku tebal..tambah lagi pakai mende alah ni..adieh..bengkak bibir aku..yah!!!TISU!!! Akhirnya aku jilat..yuks..tapi nak buat cane..ok2..terbantut aku nak tuleh..Yah la ni.nasib baik yah dah blah..kikiki..aku dah buat ketupusan..(keputusan)yg aku nak dpt 9 A..pastu nak fulun p sambest..Aku nak blah dr maahad..tamau la skolah hipokrit tuh..kalau pindah pun..x rase sedih pun..sbb x de pape yg aku sayang..ade la kot..yg aku akan miss..Dayah,Hajar,Teha,EG...Syera yg myusahkan idop..mak kate, kalau x dpt terpaksa la aku menagih simpati kat Maahad lagi..huhu...Bulan 9 ni nak pindah..babai SD..huhu..nnt rindu Candy, Ah Meng, Boboy & sekutunya..(Persatuan Anjing2 minum kopi)Tataw nak merepek ape lagi..gua chow lu..

No comments: