Tuesday, 21 August 2007

Kenape KERRORO?

Ntah..aku pun tataw..dulu aku gune 'Kerropi'..tapi bile tgk Kerroro ni..sgt menjengkelkan..aku rase mcm nak tampar2 je..kakaf punye idea la ni..Teha pun dah panggil aku kerroro..dah la mate bulat besar..(perasan la tuh..x kan x phm2..)saje je..mcm tau2 je aku pelat 'R'..aiseh, bocor rahsia aku..diam2 tau..aku tgh blajar nak sebut R betul2 dgn Wan Atoroh..(athirah)..x pe2..yg penting,aku lagi advanced dr Izzati..kahkahkah..R dia lagi teruk dr aku...kui kui kui..
Tetibe teringat lak...ari tu Pekza bg adiah..Keropi..cumil2..pastu dia ckp sesuatu yg menusuk jantungku...waduh2...x tenang aku nak buat pekse time tu...sedih giler....aku harap bende yg dia ckp tu tak betul..tapi kalau betul pun x pe gak..biar sakit skrg..jgn sakit nnt..mmg sakit tp aku akan jd lebih kuat..huhu..yeke?Ntahla..biarlah...Ha,sape2 kalau npk aku..belikan aku biskut Lexus cokolat..yummy...aku suka sgt2!!!!Sampai aku ckp dgn EG,"kalau ade org nak minang aku pakai biskut ni pun aku terima.."dah x pandang berlian ke mutiara ke..giler ke hape?Yes,smlm baru beli 2 kotak...kahkahkahkahkah....

No comments: