Wednesday, 22 August 2007

Merepek edisi pertama

Aku rase, ni kali terakhir utk merepek bersama..(untuk ari ni je..)...penat aku menaip topik hangat tadi woo..pastu mak nak gune komputer ni(yela,mak lagi nak buat keje..aku ni merepek je keje)lps tu bile nak sambung balik idea2 cepu mas aku..x bole pulak..ntah pape tah..dengki betul woo..aku baru nak bermanjaan dgn blog aku ni...panas je aku..tapi x pe ah..."let it be by gone"bak kate Yah..aku seperti biase..masih tetap setia menyumbatkan earphone dlm telinga aku mendengar lagu Letto..(x abeh2...)ntah ah...nak kate lagu ni sedap..x jugak..biase je..nak kate ade kaitan dgn aku..x de la pulak..heh, smlm Hajar kureng ajar betul...dia panggil aku 'Repek' sbb dia kate aku suke merepek..
Aku A : La,buat pe ko nak marah?Ko kan mmg suke merepek?
Aku B : ha'ah kan?Tapi...dia panggil aku 'Repek'..
Aku A : Ok pe..dekat2 la jugak..
Aku B : Tapi tu mcm kerepek...aku bukan kerepek..
tgk tu..merepek lagi..
aku pun tataw ape nak jadi dgn aku nih..kalo sehari x merepek..tataw la..wa..aku tamau nyanyuk di usia yg awal..tidak!!!(dah tukar lagu Dewi)..[teringat kat Jenal]Tapi papepun..aku maken hepi..knape?Kataf ke Yah ckp...org yg ckp dia hepi mcm."I'm happy"...diorg ckp tu tipu..aku agak sbb nak selindungkan kesedihan..yeke?Ntah la..
Aku A : Makneye ko tgh sedih la?
Aku B : Aish, mane de..(buat stail pakwe Teha)
Aku A : Abeh tu?Ko ckp ko hepi tp ko tgh sedih..
Aku B : Mmg la aku hepi..mane de aku sedih..ko x npk ke aku tgh senyum mcm org gile ni?
mmg la korg x npk..bkn aku ade pun dpn mate korg..
Tpi aku rase betul la..org yg hepi slalunye x kan terbukti melalui lisan atau perckpn tapi bole tgk dgn cara dia..betul x?Korg ni bace je lebih..bkn nak phm..penat aku taip..ok,persoalannya...
Adakah benar aku hepi?korg rase?Taipkan 'merepek' dan nyatakan pendapat anda ke 44444..hadiah lumayan insyaAllah x kan diberi..(sbb dah tau mende tu berdusta semata2 nk jugak try..)ok ah.aku penat nak memerah susu..eh..salah...aku memerah otak utk merepek..gua chaow lu..babai..

No comments: