Friday, 21 September 2007

Biar bona?

Tidak!!Aku maseh x bole menerima hakikat yg lagi SEPULUH ari lagi..ulang suar..SEPULUH..10,TEN,Asyarah!!!!!Ari ape?(persoalan bg org yg tataw...)Aku nak pegi perang nih...1st until 5th October...hati ku berdegup dgn kencang..(dah, blah ah ko Zetty..x reti nak bersastera, nak perasan bagus la pulak....)PMR nak dekat..biar benor?Aku pun tataw nak ckp ape, tp aku mintak la kalian tulung doakan kejayaan aku...doakan Allah beri aku yg terbaik..aku sehat dan dpt berperang dgn hati yg tenang...insyaAllah..Allah Maha membantu..wokeih, aku nak pegi siapkan alatan perang..ha, ni tajuk berita utk minggu nih..
  • KYUPI pakai beg wane ijau?Sengaja atau mmg suka?
  • Ah Beng...where have u been?....?...
  • Teh susu kurang manis marah aku ke?tidak!!!its not my fault!!

ok..babai..[-_-"]

No comments: