Wednesday, 10 October 2007

Adakah aku masih tidak sedarkan diri?

Hm...penat betoi ari ni..ingatkan nak p skolah sat nak anta borang asrama..tp menengokkan keadaan yg ribut dan taufan..aku malas nak nyusahkan mak..bole je pegi...tp aku rase mcm ngade2 lak..Yah kene p appoinment nak wat Lasik...wah..lps ni Kakyah x pakai spek..aish..."Masalah tu Et..abes ramai peminat",mak ckp..haha...
aku ni x abes2 mimpi je keje..selame ni aku tido...susah gle nak mimpi...sejak akhir2 ni asyik mimpi merepek je...mimpi aku kali ni byk kisahnye..tp x ingat..haha..yg aku ingat la..tyme tu kat umah aku(umah baru pindah ni la)kat dpn TV..ade ah kwn2 aku studi gne meja kecik..ade la dlm 2-3 org..tapi yg aku ingat Faz je..lps tu ntah ape jadi diorg ilang..pastu Zuriati and the geng ade tetibe ntah mane muncul..ade la kwn dia, Amy..tgk citer Donald Duck x silap aku..pastu aku ckp ah dgn diorg.."Korang ni x nak bljr ke?Pekse nak dekat?"pastu Tik jwb,"Pekse ape nye?PMR dah lepas la Zetty.."aku dgn bingung garu kepala..la..aku ni mcm x sedar2 pekse dah lps..haha..
Ah Beng ni mane?Aku mencr2 dia..dia ilang lak..sedih lak aku..x pe ah..pegi ah ko..haha..

No comments: