Thursday, 11 October 2007

Aku ini..ape la ko ni..

Wah..awal aku bgn ari ni..bangge2..kehkehkeh, bgn2 je lps mandi bukak tenet...ye ah..dah tgh segar bugar nak wat ape lagi?Ari ni nak balik Tangkak...raye nak dekat..x sedar(aku nih asek x sedar je...)Ramadan nak pegi..Syawal bakal menggantikan Ramadan..aku x rase sgt Ramadan kali ni sbb rase cepat gle...lagi2 aku pekse..huhu..x sempat nak khatam..tp misi tu hampir berjaya..x pe2..cube lagi..haha..
Semalam..Teh susu kol aku..wah..dia dah baik dgn aku..w/pn dgn suare menyampah dia dgn aku..tp x pe ah, syukur la..mimpi tu jd kenyataan rupernye haha..ha'ah la..aku x mimpi ape2 smlm(pagi td la..)atau aku x ingat..antara tu ah..
smlm jugak aku blajar..never trust anyone..aku asek ckp dgn diri aku je benda ni sejak berabad2 lagi..tp aku ni mmg suke percaye kat org...sbb tu aku asek kene tipu je..lurus bendul tp aku x bodoh...1 sifat aku, aku mmg x suke menipu...x reti nak menipu..kalo aku menipu pun, nnt mesti aku ckp.."aish, aku memain je ah", x suke tgk mangsa tipu...tp akhirnya aku yg ditipu...x pe ah..kene byk bersabar je la..hm.."Rilek ah..ko kan tabah!Chaiyok.."kpd org yg bace..tlg jgn gelakkan aku terutama kpd Kak Yah..mmg ah..abes la aku kene bahan dgn diorg ni...aiseh...wokeih..SeLaMat HaRi RaYe..ZahIr MaAf BaTiN...mintak maaf kalo pnh rase2 ati dgn aku..halalkan mkn minum..thanks 4 evryting..[-_-"]

No comments: