Friday, 5 October 2007

Babai..aku dh besar..^_^

5th of October 2007


"Telah tamatnye penjajah2 PMR..kini kanak2 form 3 telah bebas!!FREEDOM!!"...aku tataw nak ckp ape..kelu lidah ni..x sangka..mase yg ditunggu2 dah berlalu..skejap je ek?Kwn2 aku sume hepi sbb dah abes pekse..aku pun hepi..tapi bile pikir2 balik..ia mninggalkan a big hole at my heart...(aceh, poyo la pulak)...tapi Alhamdulillah, aku dpt buat dgn tenang dan sehat walafiat time perang tuh...(walaupun mase paper PAI aku tercirit-birit, 2 kali pegi tandas...segan aku)Mesti ade nak tanye.."Target brape?"..aku x leh nak ckp..cume bole nak jwb.."Wallahualam.."..aku x nak mengharap..ape yg aku dpt tu..tu usaha aku slame ni..Aku arap aku dapat redha dgn ketentuan-Nya.."Dia Maha Mengetahui ape yg terbaik utk kita sedang kita benci benda tu"(dah pulak jadi ustazah..)Antara sume 9 subjek, aku rase paling susah BARAB dgn BM.."BM?"haha, jgn ah gelak kan aku...aku mmg x pandai ah nk bersastera..tgk ah cara aku tulis..ayat x leh blah dowh..papepun, korg doakn aku...Aku berharap keajaiban berlaku..kikiki..bak kate Fais "Do the best let Allah do the rest, although ur best is not gud enuf but if u ask god 4 help, miracle can happen"...ceh Fais tu ckp..unsangkarable!

No comments: