Friday, 26 October 2007

Kini aku dgn hidupku

Aku memonteng skolah dgn jayanye...huhu...tp rugi jugak sbb ari ni dgn smlm kwn2 aku ckp bljr add math..em, x pe ah..aku dah x de zest nak p skolah..nak tau knape? Haha, x yah tau la..em, ni aku baru berkenan dgn seorg nih..haha..name dia Hyun Bin dlm citer Snow Queen. Aku tgk foto2 dia yg lain x hensem. Tp dlm cte nih, dia dgn rambut serabai dia, dgn misai dia, dgn stail2 dia..wuh, cumil..menggelabah je aku nih

Tataw ah citer nih best ke x sbb baru start nak tgk...yg aku tau dia ni drebar pd sorg pompuan yg berlagak kaya..Dlm mase yg same, dia nih petinju yg hebat la kot..pastu dia nih genius..pandai la..aku berkenan dgn laki ni je..haha..smlm, aku baru bace komik dlm laptop yah ni..ape ek name dia..'Aisheiteru zu Baby'..cte ni psl sorg laki nih, Kippei kot..aku x ingat. Dia ni player la jugak, playboy sbb kononnye dia hensem. Satu ari, ade la adik sedare dia name Yuzuyu, 5 taun..dia ditinggalkan oleh mak dia..oleh itu, Kippei pun kene pakse jage..mcm2 la kisah nye. Yg aku rase plg comel tu, dia mencuba buatkan bento @ onagiri utk bekal si Yuzuyu nih..Slain tu, ade la cte psl org lain yg ade masalah famili jugak..akhirnye Kipper yg suke berpoya2 ske kat sorg pompuan yg cantik, pandai dan pendiam. Name dia Kokoro Tokunaga. Tp kbykn nye dia citer psl Yuzuyu yg menantikan mak dia..em..comel la jugak cte nih..Baikla pulak aku tulis sinopsis. Haha...



No comments: