Tuesday, 9 October 2007

mimpiku yg sedih..

Dah lame aku x update mende alah ni..sejak ari Jumaat yg lalu..jd aku kat umah..WAU...aku maen tenet kat umah...cilok sat keluarga Encik Tan punyer wireless...haha...td aku bgn lambat gle2..nyesal btol..ni la padah kalo org tido kul 1 pagi main tenet(terlalu ghairah la tu)..jd terlajak tido bgn kul 10...mcm aku mimpi..aku mimpi ade penjajah dtg umah aku..bakar ni la..bakar tu la..sume bebudak asrama ade..dlm mase yg same..aku jumpe dgn teh susu...huhu..aku mintak maap dgn dia..dia ok je, pastu kitaorg jd baik balik...Syeba pun ade...sedih btol..aku tataw asal si Teh Susu tu marah sgt dgn aku..dia kate aku hipokrit..mmg la kte kene hipokrit dgn org tp dgn dia la aku menjadi diri sendiri...tapi x pe..kalo itu buat dia hepi..just go on..maknenye kitaorg x leh ah jd frens...alamak...dah ade tenet..lupe nak tuleh kad raye..tinggal 1/4 je lagi..ok ah..aku tataw nak merepek ape lagi...salam..

No comments: