Wednesday, 26 December 2007

Esok. (?)

Esok, aku pon tataw ape yg bakal berlaku esok. Sgt menakotkan..huhu...Nak kate aku riso, sbnrnya x laa sgt sbb aku x nak pikir tpi by the time aku pikir result aku teruk..haa, yg tu buat aku riso gle2..

Konfiden ke 9A?

Wallahualam..
aku btol2 x konfiden(w/pn mak aku ckp, kalo x konfiden..diam2 je)tp tu laa..ntah laa..moga2 Allah beri yg TERbaik utk aku & aku tabah serta redha setiap ketentuan-NYA..Dia kan Maha Mengetahui segala yg baik utk kita sdg kita lgsg x tahu mahupun x suka..

Nway, aku tamo ckp pjg2 sbb dah tataw nak merepek ape lagi. Lgpun, aku perlukan ketenangan & kedamaian jiwa..(aje blaklah)
Korg doakan aku eh, moga2 dpt laa aku pegi skolah yg lebih bagus..(tp stay maahad pon ok wat..cume aku x suke bdk2 batch aku kat sana..gelabah sgt)

^______^

2 comments:

...but I digress said...

selamat dah dapat result..hahhaaaaa...tahniah la nenet ye..u do us proud! pendek tak bererti tidak boleh! hahaha

::zet0ty[-_-"]:: said...

haha..
pendek tu comel+kacak..