Monday, 3 December 2007

Kenape aku PENDEK?

Dah tataw nak merepek ape lg..(tlg la daku men+ kemerpekankuuu). Jd topik ni je la yg tetibe muncul dlm kepala otak aku..nak buat cane kan?haha..
kenape eh aku pendek..
patut nye soklan ni x patut diutarakan..
sbb kejadian tuhan jgn dipermain2kan..
tp sbb tataw nak buat ape lagi..
huhu..

Jd...kita kembali ke sesi forum kita pd ari nih(sejak bile ade forum ni)
Kite perkenalkan dahulu pengerusi majlis, ahli panel 1,2,3,4 dan sume pun bole join..
bla2,bla2,bla2..dan bla2..

udah2..
jgn lari dr topik...

Sbb2 aku pendek:
  1. Mmg sudah kejadian menjadi Tuhan jd xbole disangkal lagi..
  2. Mak aku panggil aku 'nenet' sbb kenit[bocor rahsia aku]
  3. Kwn2 aku lak panggil aku 'Zetot' =zetty+ketot[Syeba yg xgune tu bg name nih]
  4. Aku x suke minom susu..yeks..
  5. Aku comel kalo npk kontot...????!!!
Ade byk lagi sbb yg aku dah pikir tp kenape tah sume tamo kuar dr kepale otak aku nih...aku x de la rse terhina sgt org panggil aku pendek..[slalu tau..huhu..sobs2..]tp kdg2 tu aku terpikir2 la jugak.."pendek sgt ke aku nih"..ye ah,stiap kali aku jumpe org2 besar[org2 tua..wahaha]sume tanye,"Adik, cane UPSR?"........penat aku bljr utk PMR, org tanye aku UPSR..isk2...tp x pe..aku dah mencari ikhtiar dgn minom susu..[susu panas..susu fernleaf tau]stiap pagi dgn sblom aku tido..abes la korg yg berlagak tinggi dr aku..siap ah korg...wakaka...

Btw, I love myself being short..

huhu..

comel maaa...

No comments: