Monday, 10 March 2008

Bodoh sbnr @ diperbodohkan

Dah salahkan aku,
dah tuduh2 aku,
senang2 nak memperbodohkan aku pulak?
Tlg ah..
aku dah mintak maap dah..
& aku dah janji dgn diri aku pon..
aku x nak buat lagi..
Jgn ah balas dendam balek kat aku..
aku sendiri tataw ape aku buat salah kat ko sgt..
aku rse aku x menghina ko pon..
mengutuk ko pon..
sampai ko ckp mcm aku dah mentsunamikan idop ko..
serius aku x phm..
mcm aku je yg buat slh je..
ko?
oh,ko baek..
x pnh saket kan hati aku..
gitu?
ok ah, kalo ko nak sgt bls dendam..
go on..teruskan..
aku terima dgn alasan aku pnh buat 'dosa' kat ko..
tp jgn ah guna ayat tu..
jgn la..
ayat yg pd awalnya ko bgtau Abby utk aku..
& seterusnya ko bgtau aku scare 'jujur'..
mmg tu penawar..
tp jgn pergunakan ayat tu utk perbodohkan aku..
aku ingat, ko bole ah straight foward kat aku..
aku ingat, kte bole jd kwn balek..
aku ingat kte x kan gado mcm bodoh lagi..
tp tu ah..bende yg x disangka slalu terjadi..
tp ko biarkan aku terkontang-kanting cam org gila..
muken ko ckp ini balasan aku..
terhadap ko..
tp mmg aku tataw ape2..
& aku berase begitu pelik..
ape ko kesah kalo aku x nak kwn dgn ko?
ko ken ramai kwn laen?
ramai yg bole ko gantikan aku..
setakat aku yg bodoh..
ade ape sgt?
aku pon ramai ah kwn laen..
x heran pon..
p/s : udah laa tuh..aku ade otak..aku bole pk ah..

3 comments:

hafifi said...

nice art..
heheheh..
walaupun merepek...

zackyah fimiyun said...

Lupakan sahaja tentang kesedihan yang bukan milik kita.

Kenangkan irama gelak ketawa tanda jiwa bebas berlari.

Moga-moga tuah senyuman itu kekal dalam nadi khidupan kita

kerana hy kita sendiri yang boleh mnentukn arus nafas di setiap hari

::zet0ty[-_-"]:: said...

Acece~ Yah,..
wuhu..~