Friday, 7 March 2008

Happy with busy lyfe..

Malam di sini maseh lagi bertemankan si aku..
ape nih?
ingatkan nak laa gak buat muqadimah yg 'pwuh'..
tp x jd..
"x pe Tot, good try"
haha..

mingu ni terasa mcm lama sgt2..
w/pn waktu ttp berpusing lebih laju dr sblom..
tp aku ttp rse lama..
em, sbb byk kot event kt skolah..
(sampai buat aku x blaja kat skolah)
haha..

oh..lupe nak cte ending psl 'cinta hoki'
haha..

Isnin-25 FEB
pegi lwn peringakt DAERAH..
haha..
kt staduim hoki KL(x ingat)
aku jd reserve...
ok laa..org x reti men..huhu..
tataw asal bile bola dtg..
i can't shoot even for once!
malu gle..
nway congratz kat pasukan putera..
kalah kan SMAPK,
w/pn mase pershbtn kalah 8-0..
caya ah Budin(coach kitaorg)haha..

Selasa-26 FEB..
ari anugerah cemerlang peringkat DAERAH lagi..
bgs la BN nih..
demi utk mempromote parti dorg..
kitaorg dpt RM200 dgn bahagia..
(tapi penyutua tu x bg2 laa..jgn laa beli bunga lagi)
jumpe si Syewe..haha..bdk yg sengal..
bes2..borak ngn Safwan..(mentang2 dah pindah)
bole ah..

Rabu-27 Feb
ari sukan skolah..
taun ni x kongsi lagi dgn umah kunin..
tp kunin dah maju..
meningalkan si ijau terkuntang-kanting..
dpt naib johan..ok laa..
trimas 2 atlet2 yg ssh payah..
lg2 yg tungu baton dgn sabo sambil lompat2..
haha..
cumil2..ops..kantoi..
(sila diam)

Khamis..buat ape eh?
xingat..

Jumaat-29 FEB
'GIRLS day',once in 4 years..
oh please..nyampah2..
sbb iguana2 x de pegi,
raptai sukan olahraga kt bukit 'abdul' jalil
eleh,hepi konon..bdk2 tu sedih sbnrnya..
ingat aku tataw?
x blajo..cekgu malas nak masok..
aku hepi ah..
kuah2..

Sabtu- 1 MAC
"I'm flying w/o wings,
but wif car"
sonok2..
ujan2..minon air teh o mak sambil mkn lakse..
dgn mak,kataf & kakyah..
pastu test drive..
caya ah anet..
yeah,bukti pendek mampu melakukan sgalanaya..
pasti pegi alamanda..
sgt tidak senonoh..
oh..hepi besday Nina..

Ahad..x de pape..
ade kot..
aku tetiba jd die hard fan CHEZZY WEDGES..
naseb baik Teha belikan..
uh..nyummy..

Isnin-2 mac
laki2..maseh x de..pupus suda..
haha..

dan ari seterusnya..

(malas nak wat lagi)
huhu..

nnt laa continue..

p/s : aku dah abeskan buku 'PS I Love You'!
tahniah..

hahaha..
pengakhiran yg membosankan..(malas!!)

No comments: