Saturday, 26 July 2008

Jerawat merupakan punca jerawat

Oh, MAK!!
oh tidak..
kulit gue yg licin lg smooth ni dah dicemari dgn kuman2...
utk pengetahuan tuan2 & puan2 yg disygi,
aku 'jarang' ade jerawat w/pn aku sgt golap.
haha..
x pe..
jerawat adlh kurniaan Tuhan..
Alhamdulillah..

MENGAPA ADA JERAWAT?
berikut merupakan sbb2 knp aku ade jerawat:
  1. tension dgn skolah
  2. tuka pencuci muka
  3. x blk umah slame 3 mingu
  4. gatal + miang + gelenya
  5. aku dah 'matang'
  6. ramai sgt kipas ssh nak mati aku
  7. Ronaldinho dah pindah AC Milan(pakai jersey '80')
  8. Kuman2 dr bdn aku nak kuar melalui jerawat
  9. gune OXY Ain AJ
  10. Teha si tgn 'bersih' slalu pgg muka aku yg licin
  11. Pana slalu ltk ubat jerawat dlm loker aku
  12. ejek org yg byk jerawat
  13. sampai masa aku berjerawat
  14. kat umah gne paip karat
  15. berkwn dgn org byk jerawat
  16. byk berangan tah pape
  17. tensen sbb ade jerawat byk sgt
  18. Fais ade jerawat, jd aku pon ade
Kajian ini telah dijalankan oleh Pakar Penyiasat Jerawat di 'Makmal' Bilik Kakaf dgn kerjasama pesakit, 'g.b' (bkn nama sebenar)
sebarang pertanyaan boleh laa di komenkan.
InsyaAllah, boleh dijwb..

haha..

"jerawat oh jerwawat,
pergilah kau ke tempat yg lebih indah,
mengapa muka aku yg kau pilih,
x pe, aku adlh yg terpilih.."

Sekian.

p/ s: jgn menyesal bace post kali ni sbb aku tgh 'lawik' nih

4 comments:

zackyah fimiyun said...

wakakaka

ejek orang..inilah padahnye!

Akmal Azeman said...

errr...welcome to womenhood??? ahahahah! tak bley blahhh~~~~! :P

DeNy dA grEat said...

huu pttla excited sgt psl jerawat mse jmpe yiz aritu...

siap ktuk lg tuh...

xpe2.. xksh pn.. bese nyer yg ad jerawat tu rmai peminat.. tol x 80??

cam yah tuh kulit licin jer.....
(xckp per2 hohoho)

::zet0ty[-_-"]:: said...

To Yah :
x pe..80 reda..tapi 80 xde sumpahan KFC..wakaka..(ejek lagi)

To Kak Nurul :
Tamo. "I'm not a girl not yet a women"..mau menjadi bayi seumo idop!

To Fais :
X2..Fais lain. Jerawat sbb byk awek(kasnova) Et jerawat tensen bljr..aje konon laaaa..