Tuesday, 19 August 2008

Sebuah raisan

"Hanyalah permainan Syaitan untuk memperdayakan manira ketika sdg beradu.
Tapi sungguh!
Amat menakutkan.
Segalanya berkait dengan manira."

Salah seorg bdk llaki maahad mati kene giling dgn kereta api dpn mata aku.
x silap2.
Family aku dipersalahkan krn kes pembunuhan tuh.

ape motifnya?

X berapa ingat sbb wane itam & putih.
Aku cume ingat, ade BAPAK yg semangat dakwahnya utk merubah semula zaman jahiliyah Maahad kpd zaman kegemilangannya.
Tapi tah ape kene mengena kena main tembak2.
aku dlm keta.
pastu ade Shrek nak culik aku.
tetiba dia kene giling dgn keratapi.
tyme tuh keta aku btol2 sblh keretapi
tah ape jd lps tuh.
aku cume ingat yg family aku dlm court.
aku agak, aku dipersalahkan.
Yah jd petaruhan idop & mati

Knp Yah?

entah..

2 comments:

Anonymous said...

ape yang anda merepek ?

DeNy dA grEat said...

jgn salu ckp psl mimpi...

lg byk 80 bgtaw psl mimpi lg pelik la 80 mimpi lg..