Tuesday, 19 August 2008

Tak mati.

Dulu aku kisah sangat orang yang benci atau tak suka kat aku..
Pelbagai soalan dalam benakku ketika itu
"kenape ek?, aku buat ape kat dia?, dia jeles ngn aku ke?, aku tercium bau kentot dia ke?"
dan lain-lain lah

tapi sekarang,
aku betul tak kisah apa orang fikir pasal aku
selagi aku sendiri tahu apa aku lakukan itu tidak salah dari segi undang2 dan syariah
"I care what?"

Masa zaman Form 2, kak Pana pernah cakap,
"Ko tak kan mati dengan apa org pk psl ko"

Tapi, baru2 ni..
Yah cakap benda yang sama..

Tak mati.
Kalau mati, kita yang buat diri kita mati.
Bukan orang yang cakap.

Yakin dengan diri sendiri
Orang sekeliling mana laa nak memahami kondisi kita
betul?
Antara kita dengan Tuhan aje yang tahu.

Ehem2,
ini laa yang terjadi kalau dah PRS Maahad nak bg kaunseling!

Yeha-yeha!

4 comments:

DeNy dA grEat said...

blaja la dr kesilapan

::zet0ty[-_-"]:: said...

yeaaaaaaaah
=]

DeNy dA grEat said...

kte salu xnk trime nshat org len dsbb kn kte rse kte lg bgus dr org 2..
tp sbnrnye nshat org 2 la yg byk tlg kte..
[skadar nshat, xmksd kt 80 jer.. so no hard feelings k]

zackyah fimiyun said...

alolololololololo....