Sunday, 7 September 2008

Abg Pizza!

Haha...
Kisah ini adalah bukan rekaan semata-mata..
Tapi sehidung-hidung!

Aku dah kate,
aku ade jodoh ngan org Pizza..
haha..
Tak, sbnrnye takde..
buat2 cam ade lak...

3 kali dah aku angau kat abg Pizza
(angau sekadar utk buang tabiat sekali-sekala)

Kelakarlah,
aku tak minat ++++ x suka DAFI..
iyuuu..tapi out of 2 tu,
dua2 rupe cam dafi..

"Ety minat org jambu nih", berkata Fais..
"TAK!", aku membela diri..

Acewah..
tu je cte nye..
kang cte lebih2 kang nyampah lak org2 yg bace nih..

Smlm sambut kembar lain tahun (persatuan enam sembilan)
punyer besday..
syok gle sbb dapat tpt VVVVVVVVIP
haha..

& aku sgt gembira,
sume ade..w/pn bergaduh mcm budak2 5 thn..
=]
________________________________________________

Aku sedih nih,
SATU sbb, kene blk skolah..
Aku spt biasa, keadaan malas nak balek..
huhu..

DUA sbb, kwn lame aku dah tak ingat kat aku
Biarlah dia, bahagialah ngko!
Tu aku tak kesah sangat..

TIGA sbb, ade org curik gbr private aku
yg aku simpan & x kasi org lain tgk..
aku tau dia nak maen2,
nak tgk aku perasan ke x,
tapi pls ah..yg malu aku!
kalau aku jenis yang mmg suke ltk gbr sendiri,
aku x kesah..
ni x..
mmg salah aku..
pegi ltk link gbr2 aku!

Dah laa pagi td mimpi sedih gak..
Sedih ah..
tu laa byk gelak..

'orang gelak hari ni, esok pasti menangis'

=(

5 comments:

istimirant9264 said...

udah le 2 ngan ko nyer abg pizza... ntah2 da ade awek da die uh.. naseb ko la zetty, sape suoh pemes sgt ??
kan sume org da nk ltk gamba ko kat page die
haha

syewe said...

tot...
sape kwn lame yg xigt ko uh???
aku salu je igt kt ko...
jgn r ckp gtu...
sape yg curik gmb private ko???
aku ke???
kalo aku yg bwt...
plis r gtw...
aku mnx maap sgt2...
tot~~~~

::zet0ty[-_-"]:: said...

to dayah:
mne de femes
ko rse aku femes sbb aku slalu berlagak
haha
sbnr aku sgt kasihan tau!

to syera:
mmg ko
dah ah tak ingat aku!
ko curik gbr, ape aku kesah
ni bdk laki curik
malu siooooot
haha

syewe said...

owh...igtkn aku yg curik...ngehe3...
da ko kiut sgt sape x curik (bodek)

::zet0ty[-_-"]:: said...

bohong laa aku kiut
org yg curik tu saje nak cr pasal ngn aku ah..
haha..

ke ko bodek nih nak suh aku belikan ceklat eh syewe?