Sunday, 14 September 2008

Being pemalas

Menjadi orang malas bukan bende yang best
Asyik duk sebuk nak larikan diri dari masalah
tutup mata seolah-olah laa masalah boleh ilang macam tu
berpura2 semata-mata wa sehidung-hidung
abes tu?
masalah tu tetap datang hantui,
"ape ko nak buat dgn aku ha?!"

Stop being lazy.
Think of ur future
ade hati nak jd bagus tapi pemalas
ade hati nak berjaya tapi takde usaha

ARGH!!!!!
tensen siot!

________________________________________________________________

BEHIND THE SCENE
aku sedang mencari lagu-lagu The Scorpions blk
merindui zaman lampau tyme kat Sri Damansara
Duk putar2 kaset Fais tuh
Rindu gle mase tuh
wahaha....

sambil-sambil tu,
sdg meng-chat kan diri dgn awek si bulan

eh makcik kotak,
silalah komen kat ruangan org merepek ye!

haha..

Aku dah siap sude folio bio,
kejayaan terbesar nih
mne penah kat umah buat keje umah..

=]

8 comments:

fz said...

ade hati nak jd bagus tapi pemalas
ade hati nak berjaya tapi takde usaha
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
trse siot
huk3

awek bulan??
ak er
hahahaha
bhgia nyer..=p

::zet0ty[-_-"]:: said...

nyampah gle doh
aku ah makcik kotak!

ahaks~

zackyah fimiyun said...

erk.macam mgata kakyah aje deh bab2 pemalas nie...

bo-hong le kau tu pemalas..et lebih rajin dari kakyah...ultimate pemalas =kak yah..et no.4 kot..hahaha

::zet0ty[-_-"]:: said...

yah ni jgn merepek!

kite same eh..

haha..

tp yah suke tido!

syewe said...

sape ade hati nk jd bagus tp pmals n xde usehe uh??? asal cm pedas gle je??? huhu...tot...miz u crazily maa....isk3

::zet0ty[-_-"]:: said...

to syewe
kita hanya manusia biasa
=]

i crazly miss u syera sengal!

syewe said...

tq...cyg kt ko...hihi

::zet0ty[-_-"]:: said...

to syewe

yeke syg?
haha
=]