Sunday, 28 September 2008

Salam Eid Mubarak

Haha
aku memang tengah takde idea nak mepek
tapi sebab memikirkan yang esok dah nak balik kampung
jadi
entah
saje je laa
haha

Kepada sesiapa yang sedang membaca nih
Aku nak mohon beribu, berjuta million ampun
biasalah
i'm just a human
normal human
haha

halalkan ape2 yang penah aku amek
bak kate Teha Susu,
"hidup kene pemurah"
tapi dia tak aci ah
amek ubat gigi aku diam2
huhu

ape daa~

$ raye jgn mintak ngn aku
aku maseh pendek tau
haha

okies
doakan perjalan pergi & balek aku selamat
serta
doakan kesihatan Iman aku
(skrg nih asek melagho..huhu..sedar, tapi tataw nk wat pe)



(aku ske gbr nih sbb comel mcm aku)
ahaks~

oh,
kpd bdk2 PMR
yakin BOLEH!

eh
kami pon ade pekse besa pe
huhu..

Aja-aja fighting!
Gambatte mo!
Yo, buktikan pendek bukan penghalang kejayaan!

ayuh
bangkit!

hahaha

sengal2



ni Tante Nona bagi
ehem2
madu tak jadik bagi nih
haha
ape laa Acik Aya nih
papepun,
terharu
rase nak nanges
haha

1 comment:

zackyah fimiyun said...

kerek giller dgn teha susu tu..ubat gigi pun bkira.patutlaa marah kakyah amek oxy..

bwekkkkkk

hehhe

maaf zahir batin
selamat hari raya deh!