Saturday, 25 October 2008

Kucin PUTIH

I was, "what are u..."
ntah
aku pon tataw
asal aku idam no nak kucin nih
pengaruh Ain & Teha laa nih

Ari tu
baru balek dr masjid wa mathurat
jalan ler dgn Ain & Teha
esok nak exam Quran & Sunnah
Ntah pe citer cane
tetiba muncul sebenda dari bawah tangga
alololo kiut giler kitten tuh!
almost white
tp ade sket2 tompok2 wane ceklat + hitam
muka mintak simpati..
huhu..
Takde laa kiut macam nih
haha

Kitaorg pun bwk laa benda comel(B.C) itu
aku sedekahkan air susu kotak aku kat B.C
pastu kitaorg study ah skali ngn B.C tu kat musolla
(naseb bek B.C x kencing, naya aku)
tataw nak bagi name,
aku cadangkan pangil B.C tu -Teha
sbb
putih
haha

Yang kelakar tuh
bila Teha tido, B.C yang diberi name 'Teha' tu
pon tido skali
then bila Teha tergaru2,
B.C-'Teha' tu pon garu2
kiut-kiut-kiut
(Bkn Teha gemuk susu tu kiut, k?)
haha

"Aku lempang kang korang"
berkata Teha yg tidak berpuas hati kerana disamakan dgn kucin

ok waaat
disamakan dgn Benda Comel(B.C)

Sejak tu,
aku nak saaangaaat kucin
tapi sedih laa

Aku asma
huhu
nape laa x mahathir
haha

Mak x kasi
Takpe2
nanti aku beli jugaaak!



Oh, white catsss!

4 comments:

zackyah fimiyun said...

eleh.

skrg dah macam ada allergic conjuctivitis.ada hati nak kucing..sabarlah yang..kakyah belikan patung kucing putih nak?

mr K said...

beli je et.. tapi pakai mask, pastu soh dia tdo kat luar rumah. hahaha

Zackyun said...

eleh. tikus kecik si momo pun duduk kat bilik bawah,siap dinyorokkn pun,dah accuummm accummm aje keja et tu..sudahlaa et...jgn nak berangan..hahaha(kejam!)

::zet0ty[-_-"]:: said...

bolee
nnt et nk beli kucin sphynx
tp suro pakai botox, tamo kedut2
haha

alaaa
bole aa
huhu