Thursday, 27 November 2008

Not to be titled

Cuti ni patutnya aku lebih fulun menyetadi
tapi apa kan daya
godaan bila cuti memang terlalu banyak!
(alasan semata-mata)

Semalam baru pulang dari Genting
sakit deh~ belakang aku nih
tapi tak setensyen orang tanye aku
"Eh, kau sampai ke naik roler koster?"
Takpe, aku sabo nih
'Eh, minimum height 122cm eh..'
aku tak sependek tuh ek
Kat sana ramai 'ca ya nin alif'
bercumbu-cumbuan
buat aku naik mual tengok
inilah dunia sekarang
Doa kita semua dijauhi..AMIN!
Tapi bagi aku ape yang bes smlm
adalah naik ktm
haha
baik korang jangan ketawakan aku!
huhu..
ingatkan nak balik dah lepas p genting
tapi KakYah ajak p KLCC browsing jam
(Jam Adidas aku yang berharga RM115 yang berwarna hijau laut yang paling aku cintai yang paling aku suka yang paling aku sayang yang paling hensem yang ibarat teman tika suka serta duka dan yang seterusnyalah dah patah!)
tengah-tengah badan lenguh
layan laa p sana
Pukul 9.00 baru kitaorg bertolak balik rumah
nasib aa baik aku tengok citer 'Obesesi'
(aww~aku minat cte melayu siot..haha..sebab ade Lisa Surihani.Tak, sebenarnya ade Remy!)

Hari Selasa tuh
jalan p Subang Parade ngan Abah ngn Fais
Lepas makan KFC kat dalam Nando's
(aku buat muka tak bersalah!)
Abah p meeting ntah ape tah
Fais ajak aku p Arked kat atas
Aku suka p aked
boleh main kereta tapi kadang-kadang tensen
sebab ramai budak-budak lelaki yang macam takde hala tuju kat dalam tu
Phuihh,naseb baik takde orang
pe agi
Main..lepas tu mengila berkaraoke
Dah aa suare Fais tak sedap
naik harapkan suara aku yang merdu nih je
tak feel aa
dah aa nyanyi lagu oldies2, zaman 80's
nasib baik aku layan 'The Scorpions'
lagu 'I'm still loving you'
lepas tu nyanyi lak lagu Hattan
"entah beraapaa..."
teringat zaman-zaman silam aku dulu
ahaks

Point post kali nih
aku nak cakap
aku TAK STUDY!!
weh, aku nak SPM nih!!
aduyai..
bio aa
taun depan kan ade
Pale aa
abes aa aku macam tuh
huhu..
bantu aku
bantu!
[-_______-"]

3 comments:

Amicus Curiae said...

bukan salah ku....

(kalo et reply comment ni bermakna et buka internet)

Zackyun said...

spm lambat lagi laa beb.. lek aaa..waktu cuti pulun btul2 deh.. nikmat remajaaaaaa!

(sgt tak supportive)

::zet0ty[-_-"]:: said...

x reply pon
main jugak..
gaga