Friday, 19 December 2008

5 minutes

Background music : 25 Minutes -MLTR

lagu ni tentang kisah percintaan
di mana awek dia dah jadi bini orang lain
tak sempat nak halang
sebab lambat 25 minit

tapi post kali nih
bukan nak cerita kisah percintaan
mahupun menjadi Dr. Pakar Cinta
tapi nak mengisahkan kisah satu malam nih

haha

sebelum tu
aku nak memohon beribu-ribu & berjuta-jutaan
mintak maap
kepada
ketiga2 kakak aku..KakGee, Kakaf, KakYah
X lupa pada Fais
(ni asal mcm ucapan raye lak nih)

Disebabkan kelambatan aku
yang sedang menonton citer kol 7 kat 8tv tuh
diorang terlepas bas
huhu
sebab tyme tuh kol 7.40
aku ckp aa
"laa, jap aa..5 minit je laaagi!"
tamo citer panjang2,
tapi 5 minit aku dipersalahkan
huhu

Cerita ini terpaksa dipendekkan
sebab panjang sangat
(malas nk storykan)
diorang sampai lambat kat bas stesyen kat S.Alam
lambat nye hanyalah 5 minit!
Jadi lagi sekali 5 minit aku dipersalahkan

huhu

Papepun,
ini semua ketentuan-Nya
kerja-Nya
He knows better what is the best for us!

Moral of the story,
redha
silalah bawak banyak bertenang
(baru dugaan kecil deeh~)
banyakkan bersabau
dan kawal lah emosi ketika sedang marah

Susah ek nak kawal emosi tyme marah
aku, kalau ngamuk..sume tersembur
skali ngn air lio weh
haha

Semalam ketusyenan aku telah tamat
untuk cuti nih laa
jadi kepala kembali kepada mood 'CUTI'

eleh,
tyme tusyen pon..
bukan nk study!

aku ni kan
bercita-cita jauh, tinggi sehingga ke langit
macam-macam aku berangan aku nak buat
tapi
isk2
ntah laa
ape nak jadi?
ape nak jadi
(Lagu daud kilau)

dah aa
gue blaaah lu

eh
sape anta komen kat tepi tu
serahkan diri kepada aku
aku nak hadiahkan gula-gula..!

=]

3 comments:

Jenal said...

Lagu 'apa nak jadi' lagu SM Salim la

::zet0ty[-_-"]:: said...

laa..
ye ek
haha
ety mne ingat deeh~

Zackyun said...

etty, etty cakap "tungga aaah, lagi 10minit"

hahaha..

kakakmu dah selamat pulang dari journey yang panjang...

tapi tataw nape, i think the journey started lepas tertinggal bas sebab jumpa ustaz F.rozi mbuatkan daku insaf...