Friday, 26 December 2008

Kebengangan

Entah . (dot)

Aku pun tataw nak ekspreskan kebengangan aku sekarang ni macam mana

Nak ceritakan pon...
Entah korang paham ke tidaknye

Nak tumbuk pon...
Takde mende yang boleh aku tumbuk pon
(kecuali kuma-kuma)

Atau mungkin aku bengang nih
disebabkan benda yang sangat remeh,
bodoh,
dan tak masuk akal
malah tak menjangkau akal manusia biasa

dah pulak emosional
entah,
nak marah aje kat kakak2 & abang2 aku

ehem-ehem
symptom nak balik sekolah telah kelihatan!
haha

elok laa tuh
awal-awal tahun
perangai anak bongsu macam ni laa
walaupun dah umur telah meningkat
isk isk isk

nampaknya ini merupakan tahun terakhir aku macam ni
(kot laa)
haha
harap-harap lepas sekolah
penyakit ni takde
aduyai
buat malu je
aku dah aa macho
haha


asal tak lepas-lepas lagi geram aku nih
(betol2 rase macam nak cabut kepala kuma2 nih)

Argh
aish
huh
haih

dot dot dot
(. . .)

[^_________^"]

No comments: