Tuesday, 23 December 2008

Nane gure?

Aku bersendirian nih
Fais dah kuar pegi KL
em
tadi makan dengan Abah Dedi dedi
kat USJ 17

Baru ingat nak masak
(niat yang baikkan?)
haha

akhirnya
aku dah suro Fais tukarkan psword fs
em..
tapi takde beza pon sebenarnya
ingatkan macam nak kurangkan masa
bazirkan masa kat tenet
tapi sama jugak
aduyai~

pagi tadi aku cuba nak bukak buku
bukak la jugak
tapi
...
dot dot dot
sejam lepas tu ngantok
spoil gile2 aa
dah ah aku bangun awal-awal pagi
siap buat breakfast sendiri tau
mane laa tau dapat semangat kan
tapi
huhu
entah mane tah silap nye
agaknya kepala dah jammed kot

untuk tidak bermain tenet
aku beli ah sok kaba
konon-konon tak nak bazirkan masa ken..
tapi sekali kau dapat tenet
abes aa

Malam Arsenal lawan Liverpool
aku tengok 1st half je
tak semangat dah nak tengok
  1. sebab Cesc injured
  2. sebab Liverpool dah gol
  3. sebab takde orang nak teman aku(w'pn ade Nal, tapi dia tido)
sengal la aku nih
tulun-tulun aku

wahh~

2 comments:

HA ANNA ZAK said...

Salam Dik ~

Nak capai yg TERBAIK .. tak mudah sprt terbalikkan tapak tangan .. Klo mudah sngt , berjuta orang dpt best student SPM tiap tahun , kan ?

Tak pe .. asal istiqomah , teruskan MUJAHADAH .
Tak semua org bertuah mcm awak ada usaha bermujahadah tau !

All da Best SPM'09

::zet0ty[-_-"]:: said...

sob sob
usaha yang macam tak berusaha je rupa..
huhu