Friday, 23 January 2009

A fresh start

Alhamdulillah
Segalanya bermula dengan begitu baik sekali
Harap ianya berkekalan

3 weeks being away
penat den
exhausted!
jalan sana-sini deh~
menjaga adik-adik
bukan pekerjaan yang mudah
memerlukan kesabaran yang semaksimum mungkin!

Oh
aku turun kelas
haha
kelas Rusyd
amek kau
nak sangat Rusyd
mula-mula memang sedih
tapi dah lame tuh
aku suka lak duk kelas tuh
haha
I asked Him to give me the best
Alhamdulillah
He knows better for me


Bulan nih
ramai betul kawan-kawan baik aku punyer besday
jenuh nak pikir nak bagi ape
akhirnya bagi kad je
nak bagi hadiah
$ dah pokai deh~
esok besday Imah
huhu

Aku bangga dengan diri aku
sebab dah siapkan folio fizik
hahahahah
(tapi copy & paste je)
kira siap ah tuh

Minggu depan ade merentas desa
aku harap aku dapat ah nombor
(setiap tahun buat harapan yang sama
tapi tak pernah berjaya.huhu)
untuk tahun terakhir nih
aku akan berusaha panjangkan kaki aku!
yeah~
hidup umah Hijau!

cArpE DiEM!
-no returning back-

6 comments:

* m ! s $ y * said...

owh zetty!
sesungguhnya ALLAH Maha Mengetagui apa yang terbaek ntok mu~
bersabarlah..
kite sedang hadapi kenyataan yg same..
wachacha~

* m ! s $ y * said...

wahaha~
my name was on ur blog!!

::zet0ty[-_-"]:: said...

oh Imah~
huhu..
yeah kita berada dlm kasut yg sama
(translate)
haha
=]

Jeny said...

heyy
ak pun dlm kasut yg same
hahaha
nway
we must do our best dis year
k!
yeahh
rumh HIJAU mst mng!!!

Amicus Curiae said...

rumah keroro mesti menang sebab pengerusi dia dah sikat rambut.hehe.

hahahahaha

ni yah.

malas tukar nama...

::zet0ty[-_-"]:: said...

oh yeah~

kite suma dlm kasut yg sama tp berlainan saiz!

Hijo mesti menang!!