Friday, 6 February 2009

Alhamdulillah~

Aku dalam kebizian
haha

cuti Thaipusam ni 3 ari je
tapi kerja rumah macam sebulan!
huhu

Jadi tak leh la aku merongeng2 nak main tenet~

(tgk laaa duluuu)

Merentas desa sude abes
haha
buat pertama kali dalam hidop dapat nombor
(w/pn nombo tu sangat tidak hebat..haha)
no 17
haha
malu2
bole ah dapat nombo
lawan ngn batch sendiri
mau nye lawan batch lain
abes aku..mate pon xdpat

lepas merentas desa
hidop aku kembali serabut
marah, marah dan marah
(termarah si comel..sory ye si comel!)
dalam kelas mengantuk
keja umah tak leh nak buat
astaghfirullah..
itulah banyak sangat melagho!
tak tenang dibuatnye

tapi lepas hari tuh
I beg Him forgiveness
Alhamdulillah
Allah Maha Pengampun lagi Maha Mengasihi
Aku menjadi lebih tenang dan sabar
Segala puji bagi-Nya

Percaya dengan kuasa cinta-Nya!
Tiada yang mustahil!

haha
malunye~

aku nak taip lah rutin harian aku
bagi korang sume tau
haha

5.40:bangun ngok-ngek2
6.10:solat subuh
6.20:mathurat sendiri(tak sangup bace kat musolla,ngantuk!)
6.45:siap make-up
7.00:makan kat DM (dah announce kosongkan kwsn asrama!)
7.09:berlari2 ke luar pagar, kasut tak pakai lagi(takut exco amek name)
7.11:tengah jalan dpn aspura(KP dah panggil turun perhimpunan buat kali ke2!)
7.13:perhimpunan. Cikgu ngok-ngek2
7.30:masok kelas(mata half2 bukak)
7.30-2.20:beeeeellaaaaaaajaaaaaaar
2.30:makan tghari
3.00:solat zuhur(makan lame giler)
3.30:prep petang(dalam keadaan separuh sedar~)
4.30:prep dah abes tapi sambung buat Kjeumah
5.00:tido~hahahaha(asar dah masok!)
5.15:solat Asar
5.30:mandiun wal basuhin bajuin
6.15:makan!
6.30:ngok-ngek2
7.00:g masjid
7.14:sampai masjid, pegi hafal Yaasin(haha)
7.29-9 lebih2:solat Maghrib, tazkirah Ust. Ibrahim, solat Isya' & solat hajat
9.30:bukak majlis prep?!(waktu prep sebenar, 9.00)
10.30:prep abes(x sempat nak buat pape!) makaaaan lagi!
11.15:naik dorm, kemas2
11.30:al-Mulk!
11.35:ngok-ngek2
12 lebih2 :tidooooooooooooooooooooooooooooo~

haha
awal aku tido, macam bayi!
haha
tamo ngantuk kat kelas deeeh~

pe laa aku nih
xde keje
aku berharap aku bole tukar rutin harian nih dgn yg lebih baik
chayok!
(eps. solat asar~)hahaha

Betulkan yang biasa
biasakan yang betul

wallahualam~

5 comments:

Amicus Curiae said...

net, "phgrep" bila? tade pon dlm schedule mu itu :P

::zet0ty[-_-"]:: said...

heeeeeeeeeeeeey!

mengejek itu nme nye!

* m ! s $ y * said...

ad0yai~
dh tido awal..tp ngantok..haha

syewe said...

asal ust ibrahim uh ko highlight?? gatai! haha

::zet0ty[-_-"]:: said...

bukan laa
tp sbb ustaz tu comel
gagaga
ko kne tgk~