Tuesday, 24 February 2009

Deleting Friendster

Hye
haha
hari ni hari Isnin.dah masuk hari Selasa
ye
aku berada di rumah
aku sedang mengalami beberapa komplikasi sikit
sebab tu aku ade kat rumah
tataw la bole pegi sekolah ke tak esok
hahahahaha

oh
tajuk berita utama
aku dah delete Frester
hahahahaha

dah lame dah hajat nak buang bende alah tuh
tapi tak pernah kesampaian
sebab ramai sangat tak bagi
tapi entah kenapa aku memilih tarikh hari ini
untuk mendelete FS yang aku dah guna sejak darjah 6
aku pun tataw kenapa
macam tiba-tiba
...
sama jugak bila kita semua mati
tak dapat nak agak bila, macamane
"ajal takkan dicepat sikit pun
ajal juga takkan dilambatkan mahupan sekejap"
Astaghfirullah...

Mungkin ini petanda supaya 'udah-udahnye laaa tuhhh'
ye
aku nak amek SPM
tapi masih meronggeng sana sini
at least dah delete FS,
aku dah takde alasan nak main tenet
huhuhu

papepun
sape-sape nak kontek aku
silalah menggunakan facebook
atau st8 4ward kat aku terus
ye deh~

p/s:lapooor laaaaa :'(

2 comments:

syewe said...

zetot~~~
ko da delete fs???
samela kite~~
aku pn da delete da
sbb frust ngan sorg mamat badar nh...
haha~~
tu r susah tol jatuh cintan ngn bdk badar nh
pdhl die knal aku pn x agknye
hahahahahahahhahahha

::zet0ty[-_-"]:: said...

sbb aku tgk ko dl8 laa aku dl8 gak
huhu
ko nih~
tak abes2 aaa
huhu..