Wednesday, 18 March 2009

Hepy mama~

Agak lama aku tak merapu kat sini juga ya
Sejak aku membobek pasal kekasih baru aku tuh
Masa tu lepas balik dari Ipoh, Kampung Jari-jari(aku pon tak ingat~)
Lepas tu dah takde masa nak main tenet
lagipun tenet ade kat bilik pengantin
jadi susah nak menyelinap masuk..:P

Dah hilang interest kat tenet lepas aku delete frenster
hahaha

Takde pape yang menarik sepanjang minggu lepas
malah membosankan!
agaknya sebab aku kena pegi Kem Bina Insan lagi
untuk kali KEDUA!
yang 1st punyer gila mantap aah
yg kedua nye..aiseh~
lagipun kem baru ni memang tak best
aku tak terkesan langsung
sampai aku rasa 'baik duk umah terbungkang lagi faedah'
haha

Apa yang aku rasa menarik hari-hari sebelum ni
cumalah satu peristiwa
?
............tut.................
tamau ceritakan dengan lebih lanjut
haha
cuma
aku dah buat keputusan
aku dah buat pilihan
dan aku dah cakap kat mak & pihak lagi satu
mak pun ok
org pihak lagi satu pon ok
bila dah ok
aku pulak terfikir-fikir
biar betul?
bukan aku tiba-tiba tak nak
tapi macam pelik
macam tak percaya pulak
haha

but I've make my mind
dan aku tak menyesal
aku harap semuanya berjalan dengan lancar
apa2 pun kembalilah kepada Allah
Kita yang merancang
Dia yang menentukan

haha
tak tau la tu ape benda tuh
takde benda pun
aku nak menjadi orang serius je
hahaha
buat-buat la tak paham ye anak-anak kecil

Hari ni spesel sangat~
hari ni besday makcik yang taknak mengaku hari ni besday dia
dia ckp "atuk saje daftarkan mak lambat2
mak lahir bulan 12 la.."
haha
tak kira laaa
kita makan kek sama2 eh hari nih~
pengantin basi tu nak masak spegeti
aku paksa diorg gorengkan cekodok pisang
sebab diorg panggil aku cekodok
kesian aku [-___-"]

Queens of our heart


oh
aku akan tetap suka HIJAU walauapapun berlaku
haha
kedebuk!
pe laaaaaa ko ni zety
dah dapat tenet, merepek je~

ok
wa cin cau
^________^

No comments: