Sunday, 8 March 2009

Teman hidup baru

it seems that aku dah rindukan suasana asrama
haha
ye ah
dah 2 minggu berturut aku balik rumah
sedangkan minggu tak balik
so aku akan pulang melepaskan rindu pada hari ni
walaupun esok cuti umum Maulud Nabi(sallahualahaiwassalam)
haha
ke sebenarnya aku cuak nak ujian 1st nih~
ye aa
duk umah mane nak bukak buku
ni baru nak buat latihan +math sket
dah give up, nak main tenet lak..heh

Jumaat lepas
aku beli jam Casio berharga RM1oo+++++
paksa Kakyah yang pokai belanja(nanti Et bayar aaaa~)


teman hidup baru aku

"rupa sangat odd", berkata suami Kakaf punya abang ipar.
bagi aku jam tu matang~
tapi Kakyah kata "Tak pe, Et kan budak2 lagi"
sebab dia kata macam budak-budak
Mak pulak, bulatkan mata seraya berkata
"mak boleh beli 17 ayam!"
Kakaf pulak tak pandang, sebab dia ingat jam Mydin je
sedih
tapi tak pe
rupa tak memberi apa2 makna
yang penting, dapat guna sampai bila
cewah~
aku menduakan jam Adidas aku
setelah bertukar2 jam dengan banyakknya
lepas tali jam Adidas hijau aku patah
dah la talinye tak leh nak ganti
jam terakhir aku = jam Zinger Burger KFC warna PINK
terpaksa deh~

nak distorykan di sini
aku ingin menetapkan hati aku
aku nak tetapkan cita-cita & impian

paham?
kalau tak paham..
ikut kaulah nak paham macamane

tiada kena mengena dengan post kali ni

5 comments:

* m ! s $ y * said...

memang x de kene mengena pon pic tu..
dah la nmpk selipa burok kite..
haha..

zetty!
pegi study..

Zackyun said...

saya suka kaki adik saya yang comel.

etty,jgn mgada2 nak bayar balik.tak boleh tak boleh tak boleh.

sayang kak yah kat etty lebih dari sebuah jam itu tau!lebih dari orang dari jb idaman etty (haha). dari keta myvi warna putih.*hahahahaha....

wpun duit tak boleh mbuktikan kasih sayang.

dan tiada tapi selepas ayat di atas tau!

sebab kasih sayang itu tidak boleh comparison kan. betul tak?

saya sayang adik saya!

tahniah dapat jam baru!!
igt tau, ayam 17ekor (mak kitaorg sgt best!!!)

Zainal Zulia said...

wah. gambar tuh odd

Et layak diberi sijil peringkat 3.5 ODD.

O jum la (Baha sete)

syewe said...

kaye gile ko
adiah bday aku jgn wt2 lupe lak

::zet0ty[-_-"]:: said...

to Imah:
ye mmg xde kene mengena
tp gbr tu npk aku 'macam' comel
ko la pegi study..haha

to Kakyah:
tp et suka orang keta myvi ygy kat jb tuh~
hahahahahaha

to Nal:
sesung e sang bang seb dap penganu in

to syewe:
ops
buat2 lupa aah~
haha
x laa
tgk a dulu ye minah kisas~