Friday, 20 March 2009

Tolol

Aku agak bersyukur la hari nih masih lagi hari Jumaat
lagi 2 hari lagi kehidupan aku kembali normal
ye aa
mak cuti semalam
buatkan kepala aku set semalam hari sabtu
(sbb mak cuti ari sabtu ken~)

seawal jam 5 lebih aku dah bangun tau tadi
(bangga lak~)
dah qada' tidur dalam kereta Tok Jenal
tadi aku jadi macam wiper kereta
kejap ke kanan, kejap ke kiri
sakit belakang aku nih~
adeih..adeih

dah hantar boboy mak tadi
boboy baru mak~
a.k.a lelaki pertama dalam hidup aku yang berpangkat abang ipar
hahaha
pemergiannya begitu terasa bagi aku
mak pun...
walaupun baru je diiktiraf jadi keluarga tolol
aku sentiasa doakan kejayaannya di sana
(aceh~tak odd langsung! Cliche laaaa)
ok-ok
tak boleh jadi odd dengan Bubu ngn Kakaf,
diorang intelektual
huhu

InsyaAllah, dibawah naungan-Nya

p/s : ops, tercurik gambar..hehe..pengubat rindu utk kakaf pe~

Tadi
dah diumumkan ketololnan aku
nak kata bangga
tak baik riak-riak
aku okey aa
(buat tangan stail Nal)
aku dapat award siap
The Tololnesss In The Family
yang disampaikan oleh
pemangkin The Tolol, NAL!

p/s : diingatkan wahai pembaca, Tolol bukan spesies Toyol ye
orang yang Tolol bukan orang yang bodoh
tapi Tolol ni macam..pe tuh orang tak betul sket
tapi sebenarnya Tolol ni berasal dari orang yang genius

hahaha
udahlah kau wahai Zety
merepek merapu meraban memang ko pakar
ok
wa cincau~

3 comments:

Amicus Curiae said...

uuuuu ;') bittersweet entry, cikodok (sikodok) sambil membuat hand-sign cekodok.

::zet0ty[-_-"]:: said...

hey!
kakak katak kodok
janji nak buat cekodok
x buat-buat!

Zainal Zulia said...

memang merepek. memalukan geng tolol aje