Monday, 27 April 2009

.exam.oh.tidak.

currently listening to s07's newest single song ; Yang Terlewatkan

takde apa-apa yang menarik
sekadar ingin mengisi masa yang sememangnya tak cukup
huhu
betapa lemahnya Iman aku
baru study, buat +math sikit, dah surrender
haha
iye.
9 days to go to mid-year-exam
sebenarnya sangat menggelabah ni
tapi buat-buat kaver macho
haha
aku target nak dapat pointer bawah 2
aku jugak target nak peratus A1
kalau boleh nak dapat top 3
acewaaah~
engkau kalau berangan, memang suka!
but, make it reality
make the imposibble is nothing
nothing is imposibble!

ops
terpoyo lak
(>_<)

tengah dengar lagu Yuna
comelnya Yuna nih
haha
kan comel kalau dia tak menyanyi~
huhu
=P

3 comments:

Amicus Curiae said...

kan comel kalau dia TAK menyanyi??

(sebenarnya kantoi buka blog zt sebab ada lagu) huhu pastu mr oon baca dah blog zt :P

Danny Vengeance said...

2 la 80 nyer blog ad dua lgu la..
pening yiz dgr dua2 lagu kuar

::zet0ty[-_-"]:: said...

iye.
haha
xpe a
bia a mr oon kenal et

bia a ade 2 lagu
baru ada byk sound effect
haha