Friday, 3 April 2009

Goodbye my love~

Yeah.
aku di rumah
oh
sungguh aman damai hati ini..

haha

oh.
teringat kata-kata seorang teman aku
sebelum aku pergi
"walaupun aku jahat, tapi tolong jangan lupakan aku"
haha
takkan aku lupakan kau
takkan.
you're 1 of the chapter in my life that I like most!
(jiwang karat siot.)
thanks, babe.

haha

Anyway,
aku agak terharu dengan pemberian
'Siti Johnny binti Anak Menantu Mak'
p/s: nama yang tak diiktiraf oleh aku~
tapi ape nak buat
orang dah kasi, siap bagi nama
dah daftar kat Jabatan Pendaftaran Malaysia
nak buat cane kan?
haha
oh
tak lupa juga ye
kek yang dibuat khas untuk aku
waaah
terharu.nak nangis.
terima kasih banyak, sebanyak-banyaknya!
(aku ni macam superstar aa,ade kipas susah nak mati)

ok
my pack timetable dah buat.
tinggal nak tunggu lampu hijau je nih
"please take sometime to pray for me
for what will be"
haha

No comments: