Saturday, 2 May 2009

.confused.

Confucianisme
teringat kat budak laki kelas aku tahun lepas
dalam exam mid-year, kertas Sejarah
ditanyalah pasal benda 'Confucious'
dijawabnye
"konfius dengan diri sendiri
perlu jumpa dengan kaunselor sekolah
tak pun kalau tak sembuh, jumpa doktor pakar sakit jiwa"

teruk betul
buat sakit jiwa cikgu yang menanda tu
kesian cikgu tu
dah ah tengah mengandung
haha

tapi
apa aku nak story
langsung takde kena mengena dengan confucious ni

seperti biasa
aku takkan cerita hal sebenar dalam blog nih
demi menjaga nama baik aku yang sememang baik nih
haha

ye
aku confused
keliru
pening
tak paham


entah ape2
biarlah
.agaknya aku ni mudah percaya kat orang sangat kot.
lurus bendul jugak aku nih.
haha

malu la pulak (#__#)

2 comments:

aArOnt!mOthy~ said...

uhuhu
sape dak laki uh??
hahahha
aku amatle wndu kat ko dak kcik
hahaha
weh
kalo nak balaz komen org kc cane????
kwi3
kite kne tanye pade yg pakar en
uhukz~

::zet0ty[-_-"]:: said...

ko bls je kat tempat komen ko sendiri
ikot dia laa nk bace ke x
hahaha