Sunday, 21 June 2009

5 in 1

Semalam aku sangat membizikan diri
.penat.
bukanlah sesuatu pekara yang pelik
tapi dah lama tak jalan-jalan jumpa sedara-sedara
jadi macam peliklah untuk aku

FIRST
Picked kakYah kat PPUM
terus pergi wedding Kak Ani
wah. lama tak jumpa diorang
haha. ramainya orang aku tak kenal~
malu oh malu

SECOND
Lama jugak lepak, merapu-rapu dengan Kak Nuyu
pastu terus pergi ziarah Apet kat hospital kakYah
syafakallah khairan!
semoga cepatlah sembuh eh
tabahkan hati, penyakit adalah kafarah dosa
jangan lupa, Allah loves us!

THIRD
Balik dengan kereta Joyah a.k.a kereta doraemon kakYah
nak sampai simpang balik Subang,
boleh pulak terlepas sebab nak potong kereta Gen-2 mata pelik tu
Is so kakYah, tau la dia kan
haha
so aku paksa kakYah belanja makan S.Recipe
demi menyimpan rahsia dia
.haha.
favourite aku : spaghetti bolognaise + cheeeeese
uhuk. ni Apet la nih, makan spegeti kat ward
terliur aku jadinya
ni kali ke-5 aku, sebagai adik kakYah mencukur $ nya
haha

FOURTH "Jaga anak tak susah, kita jaga dia macam main layang-layang, bagi dia pergi jauh, tapi kita kena tetap pegang dia, jangan biarkan dia tersangkut kat pokok, dan biarkan dia Ambil balik, susah macamana pun nak panjat pokok tu pun"

-kata-kata manusia yang paling hebat dalam dunia ni-

esok, semua yang terbaik [ translate : All the Best]
semoga Allah permudahkan, berjalan lancar esok
Ameen.

ops.sory la kakaf, sape cepat dia dapat~

FIFTH
mak cakap : it's not wrong, but it's not the right time
ye
aku sangat faham
em
.jauh.jauh.jauh.jauh.jauh.jauh.
carpe diem, babe!

It's time I let you go so I can be free
And live my life how it should be

aku kaki jiwang aaa~

kami mahu pergi jauh dari sini!

4 comments:

Danny Vengeance said...

aper kaitan freedom life dengan jiwang? huhu


per2 pn, 80 sangat jiwang duh.. ramai laki dia flirt hahaha

amicus curiae said...

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

pencopet idea blog! waaaghhhh

::zet0ty[-_-"]:: said...

To fais :
I'm already 17 altough not physically
hahaha
matang tau.

To Kakaf :
Sape cpoat dia dapet laaaa~

Danny Vengeance said...

byk menda nk ckp nih..
tp yiz bg sket je advice..

"if you want to be more success in life, you gotta to be stone cold"