Sunday, 14 June 2009

Holiday ends so soon!

Alhamdulillah.
Akhirnya aku mampu senyum dengan hati yang tenang
walaupun cuti yang paling kucintai hampir tamat
haha.
.tak.tak.
aku masih tak siapkan homework.haha.
=P
walaupun cuti nih banyak masa aku main, melagho dengan gilanya
tapi banyak jugak aku belajar.
pelajaran yang tak ada dalam buku
fooling around is part of learning, kan?

oh,aku nak memoyo sebentar~
silalah layan ye..haha..
family picnic on my 17th birthday
congratulating Kakyah on her 1st day leave
haha
Makashih to Mak, Kakaf, Kakyah, Fais and Nai
=)

o mak ekau, lipas halimunan masuk tudung!


kenapa tangan pendek dipersalahkan?


Tu..tu..tuhan saja yang tahu

p/s : saya tak mahu membesar! Biarlah saya bahagia begini!
=P

2 comments:

Danny Vengeance said...

tahniah.. cuti anda berjaya ditamatkan huu

Danny Vengeance said...

tahniah.. cuti anda berjaya ditamatkan huu