Wednesday, 3 June 2009

Bila hati berbicara

no suitable title to describe it
.haha.
berikut merupakan luahan seorang kanak-kanak yang sudah berumur
tapi masih dianggap hingusan oleh segelintir manusia
kerana saiznya yang pendek
dan
mukanya seperti masih memerlukan susuan ibunya
mungkin post kali ini tidak sepatutnya dikategorikan sebagai luahan
tetapi adalah post untuk perasan sendiri semata-mata
oleh itu, bawakkan bersabarlah ye!

After 2009 final exam


Program orentasi Form 1 & kursus kemimpinan pelajar


PRS's vacation to Terenganggu

Sedar tak sedar, aku hanya menunggu masa untuk melangkah kaki keluar
dari sekolah
serasa baru semalam aku menjejak kaki ke sekolah
belajar untuk mengerti kehidupan
kini
dunia di hadapan seolah-olah melambai kepadaku
walauapapun, sekolah memang best!
.haha.
agak memoyo di situ ye

I think I need a new handphone =]
oh
kepada orang di rumah,
ini bukan desakan kepada kamu semua
untuk hadiah hari jadi gue
ini hanyalah cita-cita atau impian semata-mata
aku nak kumpul $
(masa kerja lah)
nak beli handphone canggih macam Yah's

Tapi takde warna hijau~

Iye. MP3 aku dah rosak.
Handphone aku, mak guna
aku kembali kepada Motorola aku dulu
yang sengal-sengal itu
.haha.
takpe.nanti dah lepas SPM.
tunggulah kemunculan aku eh!

8 comments:

Afiq Rahim said...
This comment has been removed by the author.
Afiq Rahim said...

thanks for the comment and for your reading my entry.
Sometimes the down turn in life is the component that makes u stronger and mature.
To me it's all about the inner beauty.Don't judge a book by its cover.Rite?Yg paling penting kita bersyukur dgn apa yg Allah bg.
:)

* m ! s $ y * said...

jgn lupe ape yg kite jumpa kat billion ari tu.
hehe.
kalo saiz nye besar jengkal.
tekalh ape.
haha

::zet0ty[-_-"]:: said...

To afiq : ur blog is really make me touched. Dah macam tmpt tazkirah aku~

to Imah : x ingat la pebende uh.aku ingat yg katak hijau tue je,haha

* m ! s $ y * said...

haha.
x pe.
x pe.
dah packing?!
hehe

::zet0ty[-_-"]:: said...

packing utk ape?
pindah dr umah Imah?
oh, no no.tidak mungkin.
haha

fauzi142 said...

urm..
ble vacation prs uh?
cam best jek~
rugi ta pat g~
wuwu~

::zet0ty[-_-"]:: said...

alolo
xpe aa.sape suro awk kua maahad awl sgt~
haha
bes la tapi!