Friday, 19 June 2009

.tag.

Kene tagged dengan abang aku yang bertuah tu

10 Things that you should know about Fais :
  1. suka menyeru-yeru nama aku, "et" sebanyak 8 kali
  2. gemar bermain anak patung dengan aku [kuma-kuma]
  3. kembar aku tapi aku versi cantik (haha)
  4. bukan jambu-boy tapi manis dipandang.
  5. pandai urut, tapi kalau urut aku hancur berkecai badan!
  6. suka puji orang tapi taktau perli ke betul
  7. kadang-kadang macam orang gila bila main kuma-kuma, "kumamasam,kumakuma" lagi gila bila main sorang-sorang
  8. sekarang status bujang. Sape nak isi borang, boleh submit kat aku~
  9. banyak cakap. Susah nak berhenti bila dah bercakap
  10. abang a.k.a kawan sebaya a.k.a cikgu personal aku

THIS TAG ASKED ME TO LIST 10 FACTS/HOBBIES OF MINE
  1. dah berumur 17 tahun (same umur ngan Manohara) tapi tinggi aku tak cecah 150 cm lagi
  2. hobi bila balik rumah : GULING-GULING
  3. sangat pemalas tapi rajin bila depan orang lain(haha) Imah mesti tau, kan?
  4. Ekstrem. Kalau rajin, rajin sangat. Kalau malas, malas sangat!
  5. mendapat perhatian sepenuhnya di rumah tapi tidak di sekolah.
  6. reached 17, but never travel by bus or ktm alone (mak tak bagi!)
  7. pernah suka Ronaldinho sebab nak buktikan kat Nal ngan Fais yang aku suka pemain bola bukan sebab laki tu hensem!
  8. tak suka shopping. Buat penat mata tengok barang aje~
  9. suka tengok jam, beg pack dengan kasut tapi tak mampu nak beli
  10. pernah main hoki tapi tak pernah shoot
Mau tag sampah nih kepada:
  • cik Imah
  • cik Ain Itik
  • cik Dibab the diva
  • cik Enul the sis-in-law wannabe
  • encik badut the clown

2 comments:

Danny Vengeance said...

kalau rajen.. rejen giler..
kalau mls.. mls giler nk mampos!!

hahaha

::zet0ty[-_-"]:: said...

fais.busuk,busuk nak mampus!