Friday, 24 July 2009

.fs.

Pagi Isnin,ada pengambaran. What a tiring day, dah la puasa. Perkembangan yang baik : aku duduk barisan tengah dalam gambar kelas! bagus la dapat berdiri instead of duduk kat depan walaupun tetap kena duduk tepi sekali. Nampaklah aku macam tinggi sikit. Huahua.

bangga sangat dapat berdiri.Aw~

Satu hari suntuk tak belajar. Petang tu pulak ada kelas tambahan addmath. Budak kelas Rusyd ramai yang memonteng, aku pun join Khawarizmi belajar vector. Dan bekenalan secara maya dgn fs. ops,Alhamdulillah, dapat juga aku tahan puasa dikala matahari terik memancar. Malam dengan penuh tidak bermaya, aku gagahkan diri pergi kelas kimia. Oh, betapa dalamnya cintaku pada encik kimia~

Pagi selasa. Waaaah! Aku bangun dengan terkejut. Taktahu nak senyum ke, takut ke. Nightmare? Tak jugak. Cuma mimpi dengan orang yang langsung takde kaitan dengan aku. Kelakar betul. Ini tak lain sebab kelas addmath semalam! ish.

Hah, selama aku 5 tahun kat maahad, tadi kali pertama aku hampir terlanggar dengan manusia yang sangat besar. I mean, betapa kerdilnya aku tadi. Nasib baik tak jalan laju-laju. Naya aku kena langgor, masuk muka depan surat kabo!

Dah lah, post aku kali ni sangat mengarut. Aku pun tataw kenapa. yeah~ nak tengok Nurrrr Kasih...aku rindu pada kembar si Remy. Ish, sombong betul budak tu, bukan nak tepon ke tanya kabo pun.

tiba-tiba idea yang banyak melimpah ruah ini hilang, sebab ade 2 orang yang menggangu. Takpelah lain kali sahajalah. hahaha.

7 comments:

FatinHabib said...

haha zetty
cyalah.citer psl fs
huhu~
jgn risau.itu hny mimpi semata-mata
;))

Zainal Zulia said...

haha zetty
cyalah.citer psl fs
huhu~
jgn risau.itu hny mimpi semata-mata
;))

::zet0ty[-_-"]:: said...

oi
aku berani aa meluahkan cinta aku

hahaha

wek
nak muntah!

FatinHabib said...

hahah
cinta la sgt
;PP

Danny Vengeance said...

nur~
nur~ kaseh..

pekabo hehehe

::zet0ty[-_-"]:: said...

to dibab:
cinta alam maya aa
hahaha
fairy tale tau~

to fais:
oh,baru nak ingat kat orang?

Farah said...

hehehe zetty zetty ,
slamat la lg 4 bln ;)