Friday, 3 July 2009

.tadi.

Tadi aku berbaik dengan budak yang aku gaduh
sejak 2 tahun lalu
Don't know whether it was genuine or not
dia yang keras hati meminta maaf kepadaku
boleh percaya ke?
but after all I could say is ; Alhamdulillah!

Tadi jugak kawan baik yang dah lama tak borak
bolehlah kata rindu.kawan kan?
takde ribut, guruh, angin lintang
tiba-tiba dia panggil aku kerek
dan blah macam tu aje
.Sedih.

Then,
Should I be happy or sad?
Which one?
Choose only one.

Sayu terpisah
hikayat indah kini hanya tinggal sejarah
berhembus angin rindu
begitu nyamannya terhidu wangian kasihmu
hujan lebat mencurah kini
bagaikan tiada henti
kaulah laguku kau irama terindah
tak lagi kudengari
kau pergi.. pergi..
sepi tanpa kata
terdiam dan kaku tak daya kau kulupa
apa pun kata mereka
biarkan kenangan berbunga di ranting usia

Sometimes we couldn't always get things that we love
Sometimes we have to let go what we love
because it isn't ours
it's His
......

2 comments:

Danny Vengeance said...

setiap taun ad orang yang akan benci kite, selepas setaun orang itu akan ske kat kite dan orang lain pulak yang gantikan tempat kite...


"with the bright shinning today with wind blows your hair, here comes the raining storm.

::zet0ty[-_-"]:: said...

yeah
lepas ade yah bebel (hujan)
ade af sambung (kilat)
lps tu ade fais sambung (ribut)

waaaa