Saturday, 26 September 2009

Mengarut!

Perkara remeh yang bila dibesar-besarkan nampak begitu hodoh dan bodoh sekali.Terlalu banyak perkara yang kita perlu belajar tentang dunia yang sementara ini. Bagi aku, kenal dunia membuatkan kita kenal akhirat dan masa yang sama kita akan kenal dengan pencipta yang Maha Hebat. Oleh itu, janganlah buang masa dengan perkara remeh-temeh ni sebab tanpa kita sedari ini adalah modal si syaitan nak memperlekakan kita.

Okeh, itu tazkirah pendek buat diri aku dan orang yang sudi membaca. =] Raya dah seminggu, tinggal nak masuk sekolah balik je nih. Malas. Malas. Malas. Oh, tiba-tiba buat lupa pulak trial's tak habis lagi. Aku mengarut sana-sini; yang paling penting aku taktahu kenapa tiba-tiba TV jadi peneman setia aku sedangkan dulu betapa aku tak suka tengok TV. Rasa seronok tengok TV dari main Facebook. Hahahahahaha. Hoi. Hoi. SPM hoi. Ops, buat-buat tak dengar =P

2 comments:

nawal said...

emm..zetot?
x tau ar senanye...hu..hu..

gud luck spm!!

샤히랗 유스리 said...

APEHAL NAWAL SESAT KT SINI NI??