Friday, 9 October 2009

hutang

Aku dah tak kisah dah apa-apa.
Yang paling penting aku dah mintak maaf
nak maafkan ke, tak nak ke
ikut dialah.

Jadi aku takde hutang apa-apa lah!

Anyway life must still go on
even though it was the hardest part of life
Trial's exam is over and SPM is coming nearer
So how's the result?
Alhamdulillah, that was the best ever result I had
even at first I was so hardly believed that
I couldn't beat the bini einstein
haha
anyway, beside of trying our best and pray to Him
to achieve something
we should be very patient
because Allah won't answer it immediately
He really want to see our earnestness towards it
whether we are eager to fight for it or not
don't ever give up, babe.

CARPE DIEM, BABY!!

(gambar hiasan)

6 comments:

. sifa . said...

oh zt~
jangan putus asa aja udah.
anyway.
congrats on ur trial result
best ever rite?

amicus curiae said...

er.
kenapa caption gambar tu "gambar hiasan tiada kene mengena dengan cerita"

habis nanti orang ingat kita yang ber-krisis.

z.s said...

wahai bini einstein,
I have to learn more about life
dan aku perlu bersyukur dengan apa yang Dia beri.Mintak2 jauhkan aku dari menjadi hamba-Nya yang tak kenang budi.
hehe

Kakaf,
korang bersisik bukan berkrisis
haha
disebabkan korang tak berkrisis la
et letak gambar nih
i miss my sssssisssster, you know

. sifa . said...

oh zt~
hidup masih jauh.
hargai apa yang ada.
huh?
dunia kat luar tu besar + luas.
banyak lagi yang kte belom teroka~

;)

z.s said...

haha.timah skema.skema.skema.
nak muntah jap
cubalah buat sesi kaunseling kat rumah ni kat blog pulak~
anyway, memang terlalu byk kena belajar
sampai takde langsung masa untuk perkara remeh-temeh sebenarnya
tapi setan dah berjaya tawan kita dengan melambatkan kita dengan perkara remeh-temeh yang diperbesarkan.
kan?

. sifa . said...

dush dush.
mari kite sama sama tolak setan setan tu tepi~
huh?(again)
haha
wei.
jangan ah bersedih lagi.
perkara yang dah lepas.biar lepas.
yang kat depan maseh luas.
kita hanya boleh berusaha.
yang selebihnya ALLAH yang tentukan.

;)