Wednesday, 9 December 2009

Hujan tiada lagi?

Berhabuk otak aku nih. Berkepam pun ada. Berkarat cerebrum aku.


Well, we left 2 subjects more and I'm hardly to wait for that. Aku rindu sama blog ini deh. Tapi otak aku dah berhabuk + berkepam + berkarat. Tak tau lah apa jadi kalau aku masih terus menulis post lagi. Dah sarat dengan nota exam. Penat. Penat. Jerawat dah tumbuh 1 muka, tak bagi peluang langsung pada kulit licin aku nak bernafas. I dont want to complain or to confess anything, it just that aku nak cakap; Hamdanlillah, syukranlillah.
I've done my best and I'll let Allah do the rest =]

Aku tak sabar nak rasa perasaan habis exam besar, walaupun aku sedar banyak lagi nak ditempuhi. Aku ada sedikit perasaan risau kalau aku nanti kecewa kerana perasaan tak sabar aku dulu. Hahaha. I'll promise to make it useful. Janganlah ambil kira CD korea yang aku pinjam dengan kawan-kawan aku di mana aku janji aku nak bagi lepas ambil result. Melampau betul, belum habis exam, aku dah dapat 2 CD. Mana tak sabarkan? Ok, back to the storyline. Aku nak kerja kat kedai buku instead supermarket or kedai makan. Bolehlah aku bercinta dengan buku lepas ni, jadi ulat bulu eh ulut buku, tambahkan power cermin mata aku. Lagipun kerja kedai makan penat, gaji sikit. Mak ai, berangan betul. Exam belum habis(sedang mengingatkan). It's just a plan. We'll be going to Indiaaa. Yeah, I love family trip. Tak terlalu mewah yet adventurous. That's the big plan. Yang kecik-kecik, macam biasalah.. latihan menjadi surirumah yang berjaya (MOE dengan mak dah tamat.haha), amik lesen kereta(kaki aku dah tambah panjang sikit lah), usrah KLCC dengan Yah, english class, jumpa kawan-kawan lama; geng tudung aku kat sekolah rendah, pergi taman setiap petang(dah setahun aku menternak lemak). oooh berangan. Ni gara-gara tengok kawan-kawan sekolah lain semua dah habis exam lah nih. isk. isk. isk.

Aku rindukan suasana hujan, nampaknya matahari dah mula nak keluar berjalan-jalan. Jadi aku dah tak boleh menyanyi lagi lagu 'Come Clean' lah.

Jangan perhatikan orang dengan niat nak mengutuk dalam hati. Cermin diri sendiri dulu, lihat, berfikir, perhatikan diri kau. Cukup baguskah kau nak sampai nak cakap tentang orang lain. Sanggupkah kau nak kutuk diri sendiri? Adakalanya perkara kecik sebegini yang kita tak nampak sebenarnya memberi impak yang besar dalam diri.

gambar dalam henpon

2 comments:

syuknadia said...
This comment has been removed by the author.
syuknadia said...

hahahahaha...juz laughing...