Thursday, 31 December 2009

kuat seperti keroro

Lagi 2 jam.
aku tak berminat nak sambut pun.
aku perlu hidup.
teruskan hidup dengan gahnya

apa akan jadi kalau aku tak bukak internet selama 1 minggu?
mungkin tak tahan
tapi kalau 1 bulan?
mungkin dah kurang sikit
apakata 1 tahun?
tak kisah lah bukak tak bukak dah
is just the matter of time
is gonna be okay, dear.

aku perlu kumpul semua bala2 tentera aku
otak nak serang hati
penuhkan dengan peluru-peluru ilmu
otak nak takluk hati
bukan sebab nak sebarkan empayar
tapi sebab nak hati menjadi lebih waras dan tak bodoh

aku tak tipu, aku memang tengah sangat sedih
tapi apa yang korang boleh buat?
aku tak mampu jelaskan, menangis memang tak mampu selesaikan masalah
tapi apa aku boleh buat?

aku kan kuat macam keroro, macam kingkong, macam katak, macam kambing
Malaysia boleh, mesti aku boleh jugak!

tadi aku jumpa mushroom warna hijau <3
aku nak beli. nak sangat!

5 comments:

Lt. Danny Rock said...

you have grown up my child

z.s said...

ye ayahku.

sejak bila aku jadi anak kau~

. sifa . said...

dahlah dik..
jangan ah sedih.
let tomorrow be a better day!

z.s said...

of course kakak!
saya dah rejuvenated!

. sifa . said...

well done!