Sunday, 14 February 2010

Cinta Sempurna

Lagi kau cakap, lagi tu kau tipu.

Bila aku tengok orang pakai tudung labuh,
aku terkesima
Bila aku tengok orang yang berilmu,
aku terkesima
Bila aku tengok diri aku,
aku terkesima

Lemah.
Selalu terjatuh.

Dan bila dia cakap dia ada hal
sedangkan dia tak pernah macam tu
sedangkan dia tak tau apa aku tau
sedangkan aku terima sebenarnya
maafkan aku,
dulu aku yang memulakan
dan kini aku ingin mengakhirkan.
kau tak salah. semua bermula dengan aku
aku yang buat kau jadi macam ni
aku tak layak. tapi aku nak jugak
dan akhirnya jadi macam ni
maafkan aku.

Bercinta.
Hari ini hari hari yang diagung-agungkan oleh semua pasangan bercinta
tapi aku tak
aku kibarkan bendera putih
aku tak sanggup.

Aku nak cari Iman aku balik
Aku nak gali kekuatan aku semula
Aku nak kembali.

aku serius.
Tahi seriusnya.


Baik kau diam, kau tipu, aku taktau.


2 comments:

pak cik!! said...

macam ada masalah je cik akk ni...

Anonymous said...

of coz its hard to forgive and to let go..
its time to face what isnt working.. move on Sofea..
the World is not an oyster..