Tuesday, 16 February 2010

Main.Main.Main

The more I say the more I hurt.

Oh. Seronok dapat keluar jalan-jalan dengan Hajar dengan Dayah.
Okeh. Walaupun kat tempat biasa je : Sunway Pyramid
Kecoh. Keluar jalan2 pun kecoh. Biasalah, baru nak membesar.

Tapi memang rindu dengan mereka ini. Sayu sungguh.
pengubat rinduku.
=)

First time aku mencemar duli nih.
Beta rasa sungguh gembira kerana diberi peluang sebegini.
Mana taknya, dulu beta rasa begitu segan hendak menunjukkan muka beta.
hahaha.
sebab hari ni jugak first time tak pakai spek.haha

Pergi arcade main kereta Daytona, kena ejek dengan Hajar yang takde lesen L
Bajet nak main manual, ingatkan boleh aplikasikan
Mana boleh~
Kancil lainlah.haha
akhirnya beta kalah.
Main bunuh-bunuh zombie lah.
terbayang cerita Zombie Daun Pisang.

Main memanah. Memang berat.
Aku memang langsung takde bakat.
Accuracy fail, precision pun!
Takpe Hajar lagi teruk.
Sampai melantun balik.
Dayah steady, tapi aku tetap main paling teruklah.
Hahahahahahahahaha.

Main boling. Sumpah taknak main lagi.
Buat malu betul.
First try strike semua
Nak dekat habis spike semua!
malu-malu-malu.

Merepek.merepek.merepek.

Esok kerja. Semangat. Semangat!

The more I say, the more I hurt him.

1 comment:

. sifa . said...

itu panggil beginner's luck
hak hak :)
syoknya !!