Saturday, 13 February 2010

Stalker

Oh dah lama aku tak merapu.
Bukan apa, aku perasan aku diperhatikan
macamlah ada stalker minat dengan aku.
ok tak. bukan. maksud aku
sekarang dunia berteknologi yang sangat hebatnya
di mana semuanya hanya dihujung jari sahaja
nak cari orang yang dah lama tak jumpa pun senang
nak cari musuh masa sekolah, taip je
gunakan Facebook, pasti berjaya!
orang suka perhatikan kehidupan kita
bukanlah sebab dia ambil berat tentang kita
tetapi untuk cakap, "oh macam ni diorang sekarang"
jadi pointnya, aku jadi malas nak bercerita macam dulu
orang mengata, kita sakit hati
what's the point being annoying?
lagipun blog ni dah bosan pun. haha

Aku rindukan beberapa orang yang telah lama hilang khabarnya dari aku
ni gara-gara mereka takde fb lah nih
payah no. kena guna cara manual
call guna phone rumah lah.
  1. Syera Yus. Kenapa selalu sangat rindu dia nih.
  2. Teha. Dia memang tak pedulikan aku.
  3. Fariza. Aku nak cakap, aku dah jumpa blog dia dah lama. Dah sudah lama berdaftar menjadi stalker dia. =P
  4. Farhanah. Aku rindu dia pok pek sana sini.
  5. E.G. nak cerita yang aku baru jumpa kakaf dengan bubu.
  6. Zahida. Kawan yang sayang kawan.
  7. Zuriati. kawan baik sekolah rendah yang jarang bukak fb
Yang paling aku rindu sebenarnya : Nak balik sekolah.

yang lain tu, rindu jugak. tapi terasa sebab tak tegur kat fb.
haha, tapi salah sendiri. siapa suruh taknak tegur diorang.
HTC touching pulak aku.
Masing-masing busy kan. Aku pun.
Yeke? Busy ke malas nak layan.

Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih.

4 comments:

Lt. Danny Rock said...

"Nafsu mengatakan wanita cantik atas dasar rupanya,
Akal mengatakan wanita cantik atas dasar ilmu dan kepandaiannya
Hati mengatakan wanita cantik atas dasar akhlaknya,
Dan iman mengatakan wanita cantik atas dasar agamanya"

untuk maklumat lanjut, boleh la rujuk ke Kecantikan seorang wanita mengikut pandangan seorang lelaki

. sifa . said...

saya rindu awak jugak ! :)

z.s said...

saya tak rindu awak
sebab awak dan ili tidak pedulikan saya.

. sifa . said...

hoi~
ok lah
saya sayang awak ! :)