Saturday, 6 November 2010

Count On You


It is a relief.
I woke up in bless.

.5 things.
  1. semalam jumpa geng-geng kambing. tak sangka dapat jumpa ramai sangaaat kawan. secara tidak dirancang. Allahuhakbar.. Saya kangen sama masa lalu, tapi masa lalu hanya boleh disinggah dan tak boleh duduk lama-lama. We need to go further =)
  2. Tiba-tiba bagi idea gila. Jom pergi rumah cikgu Maiselamah. Mereka ni buat cerita, cakap cikgu Mai dah pindah sekolah. Aku terus call cikgu sebab risau dan bercadang nak bertandang lepas makan.
  3. Pergi MPH. Haha. Believe me, aku beli buku cerita. Ahh, cinta pandang pertama, aku terus beli tanpa berfikir panjang. Nanti kita bincang sama-sama lepas aku tamat baca. =). Oooouh, tak sabaaar!
  4. Tengah sibuk-sibuk beli, jumpa kawan-yang-tak-berapa-rapat-tapi-dia-sayang-aku-dan-aku-sayang-dia. Heeeh. Zahida. Dia antara kawan yang sangat menghargai apa erti kawan dan memang sangat menyayangi semua kawan dia. Orang sering kata keikhlasan hanya boleh ditentukan oleh Allah umpama semut hitam berada atas batu hitam. Tapi bagi aku, kita boleh rasa keikhlasan seseorang menggunakan hati kita. You just need to hear your heart talking =)
  5. Sujud syukur. Alhamdulillah, Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik. Aku bersyukur pada-Mu ya Allah. Kau telah dorongkan jalan kepada ku. Jalan kusut yang aku sendiri taktahu apa perlu aku lakukan. Dear friends, whatever happen to yourself, never regret it. Experience is the best syllabus for your life. Feel the sadness, feel the pain, feel the happiness too. This is life for us to learn. =)
Even more than 5 things happen yesterday. So much great things I discovered. Allah. Allah. Allah, I love You.

To my dearest friends, I feel great for having friends like all of you. Even we can't be together most of the time, at least for me, all of you are always inside my heart forever. Thanks. Just by thinking all of you, I can make my day.



Jangan sedih-sedih. Kita pasti akan jumpa lagi sebab aku sayang sangat kat korang. Aku akan usaha sungguh-sungguh nak jumpa korang. Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih.
^__^

4 comments:

sab2 said...

x tau kenape rase nak meleleh air kat mata ni...whatever for kan..

wan athirah bt wan mohd bahruddin said...

eaty...sabar ye...i know hows ur feeling now..but i'm sure...ko sgt tabah...kitaorg always disamping ko...mmuuahhss.. :)

Z.Sofia said...

Surprisingly, I'm stronger than what I had believed. haha. InsyaAllah.. terima kasih Wan~ Muah muah muaah~

matahari said...

ya, You just need to hear your heart talking =)